close

看这个:

Date Username Amount Status
Jul-3-08 kacaubird 100 Unpaid
Oct-6-07 kacaubird 100 Paid


%@&×¥……×(#%)&!)@&@(&¥——!&——&%

之前也写过
这篇:Advertlets欠我钱 和这篇:Advertets欠我钱到现在


偏偏就是酱欠打

可以跟我Email来Email去,每次给不同pattern的理由
像在忙维修啊、不小心忘记啊、讲钱过账要时间啊…… Bla到后来叫我给他我银行帐号。ok罗,我给他,然后过几天就reply讲弄了支票。结果我又在家等。

然后等没有,那个admin Josh Lim就讲他会用自己银行的钱转给我。喔,那么伟大啊……

跑去银行查钱没过账,Email问,他就讲等拜五。然后我再下一个星期去查,没有加RM100,他就讲怀疑我的Hong Leong Bank帐号有问题,问我有没有给错。walau A! 我就认为可能是因为我HLB的户口是和妈妈联名的所以他不能放我名过账。也给了他我妈妈名。

总之很废就是了。一直没收到。
后来上星期因为要弄大学东西而去开了CIMB户口,也申请了可以网上交易的CimbClicks,我又Email给Josh我的帐号。
结果咧? Still Bo Money~
亏我还是Advertlets TITAN会员。


下面我来给一些好笑的例子。也就是每次我reply最少2、3封他才会拖一段时间才reply我的Email:


2008年12月29号:
Hi,

We are sorry for the delay. Please provide us your bank account details so we can expedite your payment with a direct bank in.

Regards,

Advertlets Support


2009年2月5号:

Hi,

Please allow some time for your payment to be credited. Your payment has
already been sent for processing, and should reach you before the 14th of
February 2009.

 

 


2009年3月2号:

Hi,

The delay shouldn't be that long. Let me look into it and get back to you.

Regards,

Josh Lim



2009年3月13号:

Apologies for the delay. Please be advised that your payment is being
processed and will be banked in. If you still have not received it by the
25th of this month, I will bank in to you personally from my account.

Regards,

Josh Lim



2009年3月16号:
Hi,

Let me know if you still don't receive it by end of this week. If you
still have not received it, I will bank it in personally.

Regards,

Josh Lim
Advertlets.com



bla bla bla etc ...
Totally 24emails excluded the complain tickets.

除了这RM100还没给我之外,我还有RM73.82在Advertlets里面,我看是不必拿那RM73的了。这个100我则继续跟他乱。
Advertlets Support那页可以submit ticket to complain。那些Medium,High,Urgent之类的我都用过了。现在出动Emergency= =+








arrow
arrow
    全站熱搜

    kacaubird 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()